Slatkiši i začini iz RS prave proboj na ino-tržišta

Bez autora
Aug 12 2012

Domaća tjestenina, slatkiši i začini svojim specifičnim osobinama, uprkos snažnoj konkurenciji, u sve većoj mjeri uspijevaju da naprave proboj na strana tržišta. Iz preduzeća prehrambenog sektora RS nam dolazi sve više informacija da su, pored uspješne brendizacije proizvoda, uspjeli da naprave značajne iskorake van granica zemlje. Tako je poznati domaći proizvođač tjestenine "Adria MM" uspjela da plasira svoje proizvode na zahtjevno italijansko tržište. Svoje proizvode dosta plasiramo na tržišta Hrvatske i Srbije, ali takođe radimo za jednu kompaniju iz Toskane, dok se sezonski proizvodi našeg preduzeća mogu naći i na tržištu SAD", rekla je Svjetlana Mićić, direktorica "Adria MM". Ona je podsjetila da je "Adria MM" porodična kompanija, koja ima tradiciju proizvodnje tjestenine i konditorskih proizvoda dugu 22 godine...

Slatkiši i začini iz RS prave proboj na ino-tržištaDomaća tjestenina, slatkiši i začini svojim specifičnim osobinama, uprkos snažnoj konkurenciji, u sve većoj mjeri uspijevaju da naprave proboj na strana tržišta.

Iz preduzeća prehrambenog sektora RS nam dolazi sve više informacija da su, pored uspješne brendizacije proizvoda, uspjeli da naprave značajne iskorake van granica zemlje.

Tako je poznati domaći proizvođač tjestenine "Adria MM" uspjela da plasira svoje proizvode na zahtjevno italijansko tržište.

"Svoje proizvode dosta plasiramo na tržišta Hrvatske i Srbije, ali takođe radimo za jednu kompaniju iz Toskane, dok se sezonski proizvodi našeg preduzeća mogu naći i na tržištu SAD", rekla je Svjetlana Mićić, direktorica "Adria MM".

Ona je podsjetila da je "Adria MM" porodična kompanija, koja ima tradiciju proizvodnje tjestenine i konditorskih proizvoda dugu 22 godine.

"Na godišnjem nivou prodamo oko 600.000 kilograma tjestenine, dok primat u prodaji u konditorskom programu svakako ima kakao krem, kojeg prodamo oko 90.000 kilograma godišnje", rekla je Mićićeva.

U kompaniji "Adria MM" istakli su da se, pored tjestenine s jajima i bez njih, te integralne tjestenine različitih oblika, u njihovom asortimanu može naći i konditorski program: puslice različitih ukusa, roleri, čajno pecivo te kakao krem tabla, poznatija pod komercijalnim nazivom adriatik.

Domaćim kupcima u velikoj mjeri sinonimi za šlag pjenu i kečap postaju brendovi bonito i dominus firme "Maldegs Pak" iz Prnjavora.

"Uskoro počinjemo i s proizvodnjom gotovih supa, a za nas je od velikog značaja što krajem ovog mjeseca krećemo s prvim isporukama naših proizvoda za Njemačku", rekao je Danilo Popović, predstavnik marketinga i prodaje ove prnjavorske firme.

Popović je dodao da najveći dio prodaje proizvoda plasiraju na domaćem tržištu s tendencijom rasta izvoza, te da su pored BiH prisutni u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Sloveniji, Austriji, Švajcarskoj, Švedskoj i Australiji.

Iz firme "Maldegs Pak" podsjetili su da se proizvodnjom prehrambenih proizvoda bave 20 godina, te da u svom asortimanu imaju nekoliko grupa proizvoda, od kojih su najznačajniji: kečap, dodaci jelima, šlag pjene i kreme, pudinzi, čajevi i sladoledni deserti.

Malo kotorvaroško preduzeće "Digesta" već sedam godina proizvodi zdrav keks bez hemije s istoimenim brendom.

"Kada smo započeli proizvodnju, ideja nam je bila da počnemo proizvoditi nešto što se ne radi na tržištu BiH. Započeli smo proizvodnju po originalnoj recepturi i razvili smo program proizvodnje integralnog keksa sa sedam različitih okusa", rekao je Mićo Radoja, direktor firme "Digesta".

On je istakao da je "Digesta" prvi i jedini proizvođač keksa za dijabetičare i bezglutenskog keksa u BiH, koji se uspješno prodaje u svim megamarketima širom BiH, te da su odnedavno zabilježili i dosta uspješan start i na tržištu Srbije.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik